Komend weekends gaan de Europe Play-offs van start. STVV neemt deze tweede helft van de competitie serieus: enerzijds voorzien de Kanaries opnieuw beleving tijdens deze eindronde, anderzijds lanceert de club een Europe Play-offs abonnement. “We rekenen op onze supporters om de ploeg vooruit te stuwen”, klinkt het op Stayen.
STVV sloot de reguliere competitie af in stijl, met een stuntzege tegen Club Brugge. Zo wisten de Kanaries zich te plaatsen voor de Europe Play-Offs. Niet alleen op het veld presteerde geel-blauw sterk. Ook de sfeer zat snor: Stayen stroomde regelmatig vol en kolkte als vanouds.
“Voor het hoogst mogelijke in nieuwe competitie”
Bij STVV zijn ze vastbesloten om daar een mooi vervolg aan te breien. “STVV gaat voor het hoogst mogelijke in deze nieuwe competitie. Onze spelers en coaches zijn gretig om elke wedstrijd alles te geven. We willen de 5 resterende thuiswedstrijden samen de lijn doortrekken op Stayen. De mensen die al een abonnement hadden tijdens het reguliere seizoen, krijgen gratis toegang tijdens de play-offs. Voor supporters die nog geen abonnement hadden, lanceren we het Europe Play-offs abonnement. Daarmee kan je alle wedstrijden bijwonen aan voordeeltarief”, weet manager wedstrijdorganisatie Sven Menten.
Bloemetjes buiten zetten en in de bloemetjes zetten
De Kanaries nemen de play-offs serieus. Dat blijkt ook uit het feit dat de club verder voor beleving blijft zorgen naast het veld. “We kleden de wedstrijden opnieuw in binnen een thema. Tijdens de vrijdagavondwedstrijden – tegen Standard en OHL – creëren we een after work gevoel. Maar we zetten niet alleen de bloemetjes buiten, we zetten ook mensen in de bloemetjes. Zo dragen we de match tegen KV Mechelen op aan de moeders. En de eerste thuismatch, aanstaande zondag tegen KVC Westerlo, staat in het teken van Pasen”, verklapt brand manager Bert Stas.
Dana A