STVV geeft jonge onderneemsters vleugels tijdens Ladies Night

De befaamde Ladies Night van STVV zorgt voor een toevloed van extra vrouwelijke supporters: al meer dan 350 dames claimden hun gratis
VIP-ticket voor deze kraker. Maar daarnaast creëert het event dit jaar ook een maatschappelijke meerwaarde. Want op 23 april geeft STVV twee startende vrouwelijke ondernemers de kans om hun kunnen te tonen op Stayen.

Op 23 april organiseert STVV haar Ladies Night, naar aanleiding van de ultieme wedstrijd
van de reguliere competitie tegen R. Antwerp FC. Het belooft een sfeervolle avond te
worden, want er gingen al meer dan 6.000 kaarten over de toonbank. Meer dan 350 van de ticketaanvragen staat op naam van dames.

Lees verder onder de foto.


“Dit vurige vrouwelijke supporterslegioen zal niet alleen de wedstrijd bijwonen, ze laten zich
voor aanvang van de match ook in de watten leggen. Zo kan je nippen van een aperitief van
Brouwerij Wilderen, proeven van de dessertjes van Delisa, gluren naar de juweeltjes van
Michaela Jewels and more, …”, vertelt commercieel directeur Stan Niesen.

Lees verder onder de foto.

“Ambitieuze onderneemsters laten openbloeien”
Als professionele voetbalclub genereert STVV uiteraard commerciële inkomsten. Dat is
logisch, als je een woordje wil meepraten op het hoogste niveau. Maar anderzijds vervullen
de Kanaries ook een maatschappelijke rol, vertelt brand manager Bert Stas: “STVV wil ook
de sociale motor van Haspengouw zijn. Daarom geven we tijdens onze Ladies Night twee
startende vrouwelijke ondernemers de kans om een standje op te zetten. Zo kunnen ze
hun bedrijf in de kijker zetten voor een publiek van een 500-tal dames. Stayen is niet alleen
een plek waar sportieve talenten ontluiken, ook naast het veld laten we ambitieuze
mensen openbloeien.”


Wil je jouw product / dienst tonen op Stayen? Stuur dan een mailtje naar
bert.stas@stvv.com

Foto’s @STVV

Veerle R

Ik woon in Sint-Truiden

Learn More →